Rol jokoa
1. Ikasleei gelaren aurrean rol joko erraz bat eginen dugula esanen diegu. Ikasleei gogorarazi interpretatzen ari diren pertsonen paperetara egokitu behar dutela. Bi boluntariori fitxa bana (Gemma eta Marcosen paperak) emanen diegu, bizi behar duten rolaren arabera.
2. Ikasle hauek rol jokoa garatuko dute. Bi minutu eta gero moztuko diegu, jokoa bukatu gabe badago ere.
3. Jarraian, gela bikoteka banatuko dugu. Ikasle bakoitzari papertxo bat emanen diogu, rol jokoa hasiz.
4. Hiru edo lau minutura jokoa gelditu eta paperak aldatzeko esanen diegu.
................ | ||||
|
|
EZTABAIDA
1. Gema zinenean zer sentitzen zenuen adierazi.
2. Marcos zinenean zer sentitzen zenuen adierazi.
3. Azkenean, Marcosek bere bizikleta utzi du ala ez? Erabakian beste erabakirik izan al da? Neska edo emakumeekiko zer aurreiritzi dute pertsonek? Estereotipo hauek nola kaltetzen dituzte emakumeak? Guk zer egiten ahal dugu sexuaren arabera kaltetzen diren pertsonen sentimenduak arintzeko?
Iturria: www.edualter.org/material
euskaratua