|
OINARRIZKO
HIZKUNTZA TREBETASUNAK |
Telefonoa
Talde osoa (irakaslea barne) borobilean jarriko da. Irakasleak eskuinean duen ikasleari belarrira berri bat emanen dio; honek hurrengoari kontu hori bera kontatuko dio; bigarrenak hirugarrenari, etab.
Joko honekin entzunaren ulermena eta mintzamena lantzeaz gain, mezuak nola aldatzen eta okertzen diren ikusiko dugu.
Beste aukera bat, talde handia badugu, ikasleak hiru taldetan banatu eta talde bakoitzetik bati mezua ematea da. Azken mezua jasotzen duenak entzundakoa paper batean idatziko du. Gero, bukaerara zein mezu iritsi den irakurriko dute ikasleek.
Irakasleak erabil ditzakeen adibideak:
|
Oharra:
6.a asmakizuna da, beraz, zer iritsi den ikusi eta gero, zer izaten ahal den galdetuko diegu ikasleei.
7.ak istorioa luzatzeko aukera ematen du. Kursk urpekoa hondoratu zenean barruan zegoen kapitainak-edo idatzitakoa. Beraz, lehenik testua ongi azalduko diegu eta gero denen artean istorioa luza dezaten eskatuko diegu.
Iturria: