51. |
Amaia Agirrekā¦ |
|
|
a. |
oinak lantzea zuen saioaren helburu. |
|
|
b. |
gelako jarduera bat deskribatzeko, ikasle baten pasadizoa
erabili du. |
|
|
c. |
ikastetxeko rolen aldaketari buruzko kezka du. |
|
|
|
|
52. |
Bertsolaria ..... harritu du. |
|
|
a. |
ikasleak txandarik ez eskatzeak |
|
|
b. |
ikaslearen izaera kuxkuxeroak |
|
|
c. |
ikaslearen egun horretako ekarpenak |
|
|
|
|
53. |
Zoriontasuna. |
|
|
a. |
Mutikoa ez da zoriontsua, ez baitaki zeren bila ari den. |
|
|
b. |
Mutikoak aitzakia gisa erabili du, saioa
eteteko. |
|
|
c. |
Mutikoa ez dute ase Amaiaren erantzunek. |
|
|
|
|
54. |
Egoera honetan, ... |
|
|
a. |
ikaskideak behera begira geratu dira lotsatuta. |
|
|
b. |
ikaskideek jarrera aldatzea da gakoa. |
|
|
c. |
ikaskideek bertsoaren oinak pentsatzen dihardute. |
|
|
|
|
55. |
Nola gelditu da Amaia pasadizoaren ondoren? |
|
|
a. |
Ikaratuta. |
|
|
b. |
Hunkituta. |
|
|
c. |
Etsita. |
|
|
|
|