IZENBURUA |
EGILEA |
ARGITALETXEA |
SAILA |
GAIA |
GENEROA |
Sadako eta paperezko mila kurriloak | Eleanor Coerr | Aizkorri, 1997 | Mendei sorgindua | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Gorila zuri bihurtu zen mutiko beltza | Inongo Vi Makone | Desclée, 1995 | Ipotxak eta erraldoiak | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Shanba | Pedro Neto | Desclée, 2004 | Ipotxak eta erraldoiak | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Inongo Vi Makone |
Desclée, 2004 |
Ipotxak eta erraldoiak |
Kulturarteko Hezkuntza |
Narrazioa |
|
Maite Carranza |
Edebé, 2004 |
Tukan berdea |
Berdintasunerako Hezkuntza |
Umorea-Errealismoa |
|
Palom Bordons |
Edebé, 2004 |
Tukan berdea |
Adinekoekiko begirunea |
Fantasia |
|
Gloria Sanchez |
Edebé, 2005 |
Tukan berdea |
Osasun Hezkuntza |
Zientzia fikzioa | |
Pilar Lozano |
Edebé, 2008 |
Tukan berdea | Berdintasunerako Hezkuntza | Narrazioa | |
Izar bat naiz | Inge Auerbacher | Elkar, 1995 | Xaguxar | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Hakuna Matata | Jon Arretxe | Elkar, 1998 | Branka | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Mariasun Landa |
Elkar, 1999 |
Xaguxar | Laguntasuna-elkarlana | Narrazioa | |
Seve Calleja |
Elkar, 2004 |
Kondairak |
Kulturarteko Hezkuntza |
Narrazioa | |
Omar dendaria | Harkaitz Cano | Elkar, 2005 | Xaguxar | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Ibaia maitasunaren oztopo | Begoña Bilbao | Erein, 2001 | Auskalo | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Afrikako animalien batzarra | Inongo Vi Makone | Gero, 1999 | Ekilore | Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa |
Juan Kruz Igerabide |
Elkar, 2004 |
Xaguxar |
Kulturarteko Hezkuntza |
Poemak | |
Antton Kazabon |
Ibaizabal, 2003 |
Gaztaro |
Familiako harremanak |
Egunkaria |
|
Jean-François Sauré |
Saure, 2006 |
Komikia | Kulturarteko Hezkuntza | Komikia | |
Arrate Egaña |
SM, 1999 |
Baporea | Umorea | Narrazioa | |
Meshack Asere |
Zendrera, 1999 |
- |
Kulturarteko Hezkuntza | Narrazioa | |
Joseba Ossa |
Zubia, 2003 |
Haur Literatura | Naturarekiko errespetua | Narrazioa |
--->> irakurketa gidak<<---
_______________________________