-BARQUÍN, A. (2006): «Eskola eta euskara: etorkinen seme-alaben integraziorako giltzarriak», Jakingarriak, 58, 34-43.
-BARQUÍN, A., HERNÁNDEZ, P., IBARRA, J., LÓPEZ, J., ORTEGA, I., RUIZ BIKANDI, U., ZULAIKA, T. (2007): «Hizkuntzen irakaskuntza iritsi berriekin», HIK HASI, 119, 27-31.
-BARQUÍN, A. (2008): «Inmigrazioa eta euskara: gogoetarako zenbait gai», JAKIN, 165, 75-97.
-BARQUÍN, A. (2009): «¿De dónde son los hijos de los inmigrantes? La construcción de la identidad y la escuela», Educar, 44, 81-96.
-BARQUÍN, A. (2009): «Etorkinen seme-alabak eskolan: zer aldatzen ari da?», HIK HASI, 143, 29-32.
-BARQUÍN, A., RUIZ BIKANDI, U. (2009): «Hizkuntzen kudeaketa eskolan», TANTAK, 21(1), 7-21.
-BARQUÍN, A. (2015): «¿Qué debe hacer la escuela con las culturas familiares del alumnado inmigrante?», EDUCAR, 51/2, 443-464.