4.DBHko ikasleek egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Horregatik, askotan, hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Eta zergatik ez erabili IKTak horretarako ?  Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

 

DBHko 4.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleekin egindakoak:

GAIA: Agur festa ikaskide bati

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Joel eta Leyre

 

 

GAIA: Osasuna, munduko ondasuna

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Amaia eta Patri

Jesus

 

 

GAIA: Haiek garaiak!

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Joel eta Leyre

Ashita eta Natalia

3.DBHko ikasleek egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Horregatik, askotan, hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Eta zergatik ez erabili IKTak horretarako ?  Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

DBHko 3.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleekin egindakoak:

 

GAIA: Mila koloretakoak gara

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Marta eta Ana

 

 

GAIA: Gure ametsetako bidaia

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Aldo eta Ibai

 

Batxilerreko ikasleekin egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Horregatik, askotan, hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Eta zergatik ez erabili IKTak horretarako ?  Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

Batxilergoko 1.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleekin egindakoak:

GAIA: Hizkuntza paisaia aztertu

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Iturramako hizkuntza paisaia

Donibaneko hizkuntza paisaia

 

 

GAIA: “Euskal rock taberna” proiektua

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Jonathan, Maite, Iñigo, Oihan

 

Miguel, Iranzu eta Miriam

1.DBHko ikasleek egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Horregatik, askotan, hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Eta zergatik ez erabili IKTak horretarako ?   Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

DBHKO 1.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleek egindakoak:

 

GAIA: Izaera, itxura fisikoa, aldartea eta jarrerak. Hiztegia lantzen

EGINKIZUNAREN AZALPENA

ADIBIDEAK:

Izaera. Saray

Itxura fisikoa. Jon eta Ander

Aldarteak. Laura eta Leire

Talde osoarekin egindakoak:

 

GAIA: Jatetxe baten webgunea diseinatu

EGINKIZUNAREN AZALPENA

ADIBIDEA:

Laura eta Leire

 

 

2.DBHko ikasleek egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Askotan hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Zergatik ez erabili IKTak horretarako ?   Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

DBHKO 2.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleek egindakoak:

 

GAIA: Erosketak

EGINKIZUNAREN AZALPENA:

ADIBIDEA:

Zaira eta Laura

Gure denda berria

 

 

 

 

GAIA: Argazki album sekretua

EGINKIZUNAREN AZALPENA:

ADIBIDEA:

Miguel eta Eduardo

Album sekretua. Eduardo eta Miguel

 

 

 

 

GAIA: Ohitura osasuntsuak

EGINKIZUNAREN AZALPENA: ikasleek egindako bideoaren gidoia

ADIBIDEAK:

Maite, Zaira eta Laura

Ohitura osasuntsuak.MaiteZairaLaura

 

 

 

 

 

Nora, Sergio, Amaia eta Irene

Ohitura osasuntsuak.Super-heroia

 

 

 

 

 

GAIA: Sendabide naturalak

EGINKIZUNAREN AZALPENA:

ADIBIDEA:

Uxue eta Nerea

Sendabide naturala-Uxue te Nerea

 

 

JOLASTU GUREKIN IKASTAROA (0-6)

Jolastuko gara eta xaldun kortin, Jolastu Gurekin ikastaroaren izen ematea irekitzen da azaroaren 9a arte. Ikastaroa 12 ordukoa da. 0 urtetik 6 urte bitarteko haurren hezitzaile eta irakasleei zuzendutako jolasen ikastaroa da. Elkarrekin euskaraz jolasteko trebakuntza, baliabide desberdinak erabiliz: gure herrietako tradiziozko haur kantak, jolasak, talde dinamikak etabar. landuko dira.
Datak: azaroaren 11, 18 eta 25, eta abenduaren 2a.
Ordutegia: 17:00tik 20:00ra.
Tokia: Sanduzelai eskolako psikomotrizitate gelan.
Emailea: Olatz Pezonaga. Dindaia fundaziokoa.
Izena emateko: helbide honetan klikatu.
Plaza mugatuta, izenematearen ordenean onartuko dira. Azaroaren 9an onartuen zerrenda eman da jakitera.
Informazioa gehiago: 848 426 613 telefonoan

ikastaroa 0-6

Ahozko hizkuntza irakastea weborria

AHOZKO HIZKUNTZA IRAKASTEA weborrian biltzen den materialak ahozko hizkuntza gelan sistematikoki lantzea du xedea.
Arlo honetan eman diren formakuntza ikastaroen edukia eta ikastxeetan egin diren esperientziak biltzen dira.
Esther Mugertzak eta Yolana Olasagarrek, Josune Zabalaren laguntzaz, egin dute bilduma hau. Weborria irekia eta dinamikoa izan nahi du eta egiten diren materialak sartuko dira egin ahala.

Ahozko hizkuntza irakastea

Eguneratze didaktikorako ikastaroak 2015-2016

Euskara hobetzeko ikastaroak eta eguneratze didaktikorako ikastaroak – 2015/16

IKASTAROEN INFORMAZIOA IKUSTEKO HEMEN KLIKATU.

eibz

Izen-ematea irailaren 2tik 23ra zabalik egonen da. Izena emateko egin klik beheko esteka hauetan:

· Euskara hobetzeko on-line ikastaroa I

· Euskara hobetzeko on-line II: oinarrizko kontsulta

· Ahozko hizkuntza irakastea – ikastaroa eta modulua

· Ahozko hizkuntza nola ebaluatu irakatsi ondoren

· Ahozko hizkuntza irakastea: praktikaren jarraipena (modulua)

· Euskara sustatzeko bideak: motibazioa eta ahozkoa gelan

· Idatzizko ekoizpenak hobetzeko estrategiak

· Wikiak

· Adimen gaitasun handiko ikasleei eskolan arreta eskaini

· Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

Hartzak

Bears CASED final_basque.inddLiburu labur hau hartzei buruzko ezagutza liburua da. Zenbat hartz mota dauden eta non bizi diren azaltzeaz gain, haien ohitura eta ezaugarri batzuen berri ematen du. Horretarako, testu xumea du, kolorezko irudiez apaindua. Azken orrietan, bi denbora-pasa eta haien erantzunak ditu.

(Lehen Hezkuntzako bigarren ziklorako aproposa izan daiteke).

Jarraitu irakurtzen

“Erdialde” euskarazko idazlan laburren 8. lehiaketa.

Aurreko urteetan bezala, Mirandako “Euskararen lagunak” elkarteak “Erdialde” euskarazko idazlan laburren 8. lehiaketa antolatu du.

A ereduko ikasleek hartu ahal dute parte bi kategorietan: 6-10 urte bitartekoan eta 11-14 urte bitartekoan.

Gaia librea da eta luzera gehienez 2 orrialdekoa (2 DIN-A 4) izango da .

Lanak aurkezteko epea 2015eko apirilaren 30a arte egongo da irekita. Postaz bidal daitezke Mirandara.

Informazio gehiago web helbide honetan:

https://euskararenlagunak.wordpress.com/

Erdialdea 8. lehiaketa