Kategoriaren artxiboa: Etapa DBH

Wordle: hitz ezkutua asmatzeko jolasa

Jolasaren helburua bost hizkitako hitz bat asmatzea da. Sei aukera dituzu hitza asmatzeko, eta nahi duzun hitza jarriz hasiko zara. Enter sakatu eta berde dauden hizkiak beren tokian ondo daudela esan nahi du, gris kolorekoak ez daudela hitzean, eta horixkak, hitzan daudela baina beste leku batean. Kontuan hartu, letrak errepika daitezkeela.

Klik egin jolasten hasteko

Aditzak ongi erabiltzeko tresnak

Adizkinator
Ander Herranzek sortutako mugikorrerako aplikazioa. Aditz-taulen gehiagarria, zalantzak argitzeko oso tresna ona.

aplikazioa

Aditzak.com  
Garikoitz Knörrek sortutako webgunea eta mugikorrerako aplikazioa. Aditzak egiaztatzeko eta ziur egoteko oso praktikoa. Bertsio garatuago bat prestatzen ari da: Aditzak.eus –dagoeneko ikusgai dago zirriborroa–. Funtzio berriak izango ditu: aditz trinkoak eta hitano estandarra jasoko ditu.

webgunea
aplikazioa
aditzak.eus ziririborroa

Adizkitegi automatikoa
Euskal Herriko Unibertsitateko Euskara Institutuak adizkiak bilatzeko eta jokatzeko, sortutako webgunea.

webgunea

#EtxeanTinko ekimena

Euskara Zinema Aretoetara programaren behin behineko etetearekin batera, #EtxeanTinko ekimena abian jarri dute 2019/20 ikasturte amaiera bitarte.

Ekimen honek, aurrekoaren oinarri bera dauka: Nafarroako Hezkuntza Sareko ikasle eta irakasleei Euskarazko zinema eskaintzea.

2020ko Maiatzaren 18an hasi eta Ekainaren 12an amaituko da ekimen hau. Izena emateko epea maiatzaren 14an amaituko da.

Infomazio gehiago lortzeko edo eskaera egiteko, sar zaitez bere webgunean: Tinko

Irakurketa dialogikoak

2020ko otsailaren 6an EIBZn irakurketa dialogikoen inguruko informazioa saio bat egin zen A ereduko irakasleekin. Hiru helburu zituen prestakuntza honek:

  • Irakurketa dialogikoak zer diren ezagutzea
  • A ereduan irakurketa dialogikoak aplikatzearen egokitasuna aztertzea
  • A ereduko irakasleei komunikazio eta hartu emanen toki bat eskaintzea

Saioan irakurketa dialogikoak aplikatzearen egokitasuna zalantzan jarri zen eta A ereduko ikasleekin aplikatzeko dauden zailtasunak azaleratu ziren. Dena den, saioa oso interesgarria izan zen, A ereduko irakasleek beraien praktikaz eta bizipenez hitz egiteko aukera izan zutelako eta ideiak elkartrukatzeko balio izan zuelako.

Irakurketa dialogikoak zer diren ezagutu eta oso era xume eta egituratu batean A ereduko ikasleekin aplikatzera animatzen bazara, hemen duzu saioan erabilitako aurkezpena:

dokumnetazioa

“Ari gara” liburuak

Urrutiko Hizkuntza Eskola Ofizialeko Lehenengo mailarako 5 liburu. A ereduko ikasleentzat egokiak.

  • Ari Gara 1 (ikaslea irakaslea)
    Egileak: Pello Mateos eta Garbiñe Urreizti
    Argitaratze data: 2001/11/ 01
  • Ari Gara 2 (ikaslea / irakaslea)
    Egileak: Pello Mateos eta Garbiñe Urreizti
    Argitaratze data: 2002/03/01
  • Ari Gara 3 (ikaslea irakaslea)
    Egileak: Pello Mateos eta Garbiñe Urreizti
    Argitaratze data: 2002/07/01
  • Ari Gara 4 (ikaslea irakaslea)
    Egileak: Pello Mateos eta Garbiñe Urreizti
    Argitaratze data: 2002/10/01
  • Ari Gara 5 (ikaslea A – B / irakaslea A – B )
    Egileak: Pello Mateos eta Garbiñe Urreizti

4.DBHko ikasleek egindako lanak

A ereduan, gehienetan, material egokia aurkitzea izaten da arazo nagusietako bat. Testu liburuetako eduki eta jarduerak ez ditugu gure ikasleentzako aproposak ikusten. Horregatik, askotan, hoberena ikasleekin materiala sortzea izaten da. Eta zergatik ez erabili IKTak horretarako ?  Testu-liburuan landutako edukiak indartzeko proiektutxoak egiteko erabil daitezke eta, gainera, oso motibagarriak izaten dira.

Hona hemen klasean egin daitezkeen lantxoen adibide batzuk:

 

DBHko 4.mailako NAVARRO VILLOSLADA BHIko ikasleekin egindakoak:

GAIA: Agur festa ikaskide bati

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Joel eta Leyre

 

 

GAIA: Osasuna, munduko ondasuna

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Amaia eta Patri

Jesus

 

 

GAIA: Haiek garaiak!

Eginkizunaren azalpena

Adibideak:

Joel eta Leyre

Ashita eta Natalia