A eredurako UDIa edo proiektua da, DBHko 4. mailako ikasleekin Euskal Hizkuntza eta Literatura irakasgaian erabiltzekoa.
Proiektu honetan, gelako partaide guztien artean QR kodez osatutako infografia bat (ikus adibidea) sortuko dugu. QR kode bakoitza narrazio batekin lotuko da.
Irakasleendako baliabideak:
- UDIa edo proiektua (material osoa).
- UDIaren erabilera-gida
- Proiektuaren Canvasa
- DBHko Euskal Hizkuntza eta Literatura (A eredua) irakasgaiko curriculuma (24/2015 Foru Dekretua, Nafarroako Foru Komunitatean DBHko irakaskuntzen curriculuma ezartzen duena)
Ikasleendako baliabideak:
- 1.1. ”Maitasuna zailegia al da? Powtoona” (erronka bideoa)
- 1.5. “Erromantikoak gara? Zer da erromantizismoa? Testa”
- 2.1.1. ”Proiektuaren proposamena”
- 2.1.2. “Proiektuaren proposamenaren aurkezpena”
- 3.2. ”Irudiak_koloreak_sinboloak” aurkezpena
- 3.3.1. “Zure begiek hutsuneak betetzeko fitxa”
- 3.4. ”Musika eta maitasuna (1-2-4)”
- 3.7.2. “Cornell txantiloia”
- 3.8.1. “Tumatxak. Maitasun kantak bideoaren taula”
- 3.8.2. “Tumatxak. Maitasun kantak bideoaren erantzun-orria”
- 3.9.1. ”Lau teilatu (hutsuneak bete)” (cesarcalzada–ren Liveworksheets fitxa)
- 3.10.a. ANIZT. “Zinduket errefortzurako”
- 3.10.b. ANIZT. “Zinduket sakontzeko”
- 3.14. ”Zerk egiten du abesti bat erromantikoa?”
- 3.15. “Euskal idazle erromantiko baten fitxa eta aurkezpena”
- 3.19. Andrés Guerrero-ren “Maitasuna zailegia da” liburutik 11-17 orrialdeetako izenburu bera duen kapitulua. Begiko argitaletxea
- 3.22. Mikel Markezen bideoa
- 4.2.1. ”Narrazioa eta bere QRa sortu”
- 5.1. “UDIaren autoebaluazioa eta koebaluazioa”
“Maitasuna zailegia al da? UDIa” izenburua duen EIBZren lan hau (Egileak: Mirentxu Oteiza Piera eta Orreaga Urroz Goicoechea), Creative Commons Aitortu-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago (kontrakorik adierazi ezean).
Partekatu