• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
eibzlogo

EIBZ

Euskararen Irakaskuntzarako Baliabide Zentroa

  • Hasiera
  • Prestakuntza
    • Prestakuntza jarduerak
      • Ikastaroak
      • Ikastetxeko prestakuntza
    • Izen-ematea
    • Moodle
    • Autoikaskuntzarako materiala
  • Baliabideak
    • EIBZ Guneak
    • Idazki ereduak
    • A eredua
    • Motibazioa
    • Ahozko hizkuntza
    • Idazmena
    • Irakurmena eta literatura
    • Ikus-entzunezko baliabideak
    • Proposamen didaktikoak
    • Hezkuntza Baliabide Irekiak (HBIak)
    • Irudi biltegia
    • Eskolatze berantiarra D ereduan
    • Zalantzak argitzen
    • Bestelakoak
  • Mailegu zerbitzua
  • Kontsultak
    • Orain arteko kontsultak
    • Egin kontsulta
  • EIBZ guneak
    • Euskara I(ra)kasteko Abestiak
    • A eredurako baliabideak
    • Ahozko Hizkuntza Irakastea
    • Esamoldeak eta esaerak
    • Eskolako Literatur Kanona
    • e-baliabideak
    • Euskal literatura eta musika
    • Hizkuntza akatsak
    • Klaserako testuak
    • Kontsultak
    • Liburutegia
    • Motibazioa Sustatzeko Baliabideak
    • EGA
  • EGA
  • Berriak
    • EIBZ eta Euskara Atala
    • Hor barna
  • Zentroa
    • Nor garen
    • Egutegia
  • Show Search
Hide Search

Haur hezkuntza

Ahozkoaren ebaluazioa Haur Hezkuntzan

EIBZ · Urt 30, 2024 ·

Badira urte batzuk Ahozko Hizkuntza Irakastea webgunea sortu genuela. Helburua argia izan da beti: irakasleei gelan ahozkoa lantzeko baliabide, bide eta praktika egokiak ematea. 

Bide horretan aurrera eginez, ebaluazioaren atala, besteak beste, osatzen joan gara eta aurten Haur Hezkuntzakoa argitaratu dugu.

Sartu

Primary Sidebar

Kategoriak

Azken bidalketak

  • “Liburuak hizpide” gunean  proposamen didaktiko berria
  • EGA (2025eko deialdia): Ahozko Probaren behin-behineko emaitzak
  • “Liburuak hizpide” gunean  proposamen didaktiko berria.

baliabideak-alboko prestakuntza-albokomaileguak-eta-kontsultak-alboko

  • Lege-abisua

Copyright © 2025 · Monochrome Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in