Ikastaroen onartuen behin betiko zerrendak.
Onartuak izan diren irakasleek jarduera egin behar ez badute, hasi baino lehen jakinarazi beharko diote jardueraren arduradunari.
Baja emateko helbide honetara idatzi: euirbaze@educacion.navarra.es.
EIBZ · ·
Ikastaroen onartuen behin betiko zerrendak.
Onartuak izan diren irakasleek jarduera egin behar ez badute, hasi baino lehen jakinarazi beharko diote jardueraren arduradunari.
Baja emateko helbide honetara idatzi: euirbaze@educacion.navarra.es.
EIBZ · ·
Ikastaroen onartuen behin betiko zerrendak.
Onartuak izan diren irakasleek jarduera egin behar ez badute, hasi baino lehen jakinarazi beharko diote jardueraren arduradunari.
EIBZk antolatutako prestakuntza jarduerak badira, baja emateko helbide honetara idatzi: euirbaze@educacion.navarra.es.
EIBZ · ·
Izena emateko epea luzatu da urriaren 8ra arte.
EIBZ · ·
Ikastaroen onartuen behin-behineko zerrendak. Izena emateko epea luzatu denez, datorren astean argitaratuko ditugu behin betikoak.
OHARRA
Onartuak izan diren irakasleek jarduera egin behar ez badute, hasi baino lehen jakinarazi beharko diote jardueraren arduradunari. Horrela ez bada, ezin izanen dira urte betez izen-emate plataforman sartu eta, ondorioz, ezin izanen dute Nafarroako Hezkuntza Departamentuak antolatzen dituen prestakuntza-jardueretan parte hartu. Era berean, sinadura-orrian beste pertsona baten izenean sinatzen duten irakasleei zigor bera ezarriko zaie; baita jarduerara agertu ez eta bere izenean beste norbaitek sinatzea onartu dutenei ere.Aipatutako zigorrek ez dute urtero derrigorrez egin beharreko prestakuntzako 35 orduetatik salbuesten.
EIBZk antolatutako prestakuntza jarduerak badira, baja emateko helbide honetara idatzi: euirbaze@educacion.navarra.es.
Euskara Atalak antolatutako prestakuntza jarduerak badira, baja emateko helbide honetara idatzi: euskaraatala@navarra.es.
EIBZ · ·
Duela urte batzuk hasi ginen Ahozko hizkuntza eskolan irakasteko bidea egiten eta hori landu nahi duten irakasleei baliabide, bide eta praktika egokiak irakasten eta horiek aztertzen. Hori guztia webgune batean publiko partekatzea beharrezkoa ez eze komenigarria zela ikusi genuen hasi ginenean, eta halaxe egin dugu. Irakaskuntza berritzeko eta garai berrietara egokitzeko ezinbestekoak direlako, gure ustez, horrelako materialak irakasleon eskura jartzea.
Webgunerako irakasleen ahozkoa lantzeko moduak aztertu genituen, ahozkoaren oinarri teorikoak jaso genituen, gure ikasleen egoera soziolinguistikoa kontuan hartu genuen, prestakuntza bideak aztertu genituen eta ahozkoaren lanketa eta horren ebaluazioa Euskara arloaren curriculumarekin lotu genuen. Irakasleen prestakuntzaren altzoan sortu diren ahozko praktika egokiak inplementatu eta partekatu ditugu.
Bide horretan aurrera eginez, ebaluazioaren atala, besteak beste, osatzen joan gara eta une honetan, prest dugunez, DBH eta Batxilergoko 1. mailako ebaluazioa partekatu dugu. Ebaluazioaren atal batzuk berdinak dira etapa osorako, esate baterako: zer dioen curriculumak, zer dioen Porfolioak, zeintzuk diren ahozkoaren adierazleak, zer den kontrol zerrenda, eta zer testu mota landu behar den maila bakoitzean curriculumaren arabera. Bestalde, maila bakoitzari dagokion dokumentu berezitua duzue, maila horretako helburu orokorrak, curriculumeko estandarrak zein ebaluazio adierazleak kontuan hartzen dituena. Curriculuma aztertu eta ahozko hizkuntzari dagokionez irakasleak landu beharrekoa eta horretarako egin dezakeena biltzen ditu.
Esperientzia honetan ezinbesteko bidelagunak dira prestakuntzan aritu diren irakasle zein ikasleak. Aipatzekoa da bide honetan Altsasuko Institutua egiten ari den ibilbidea, urtero lantzen dutelako haien ikasleekin ahozkoa modu sistematiko eta planifikatuan.
Izan ere, ahozkoaren lanketa edo irakaskuntza programazioetan jaso eta urtero landu behar da eta horretarako ezinbestekoa da sistematizatzea eta planifikatzea. Jakina, lanaren zati hau ikastetxe eta irakasleen esku dago, irakasleak planifikatzen duelako gelan landuko duena eta etapan zehar berriro hartu eta sakondu beharko direlako gai batzuk. Gu irakasleak nola egin dezakeen erakusten eta adibideak eskaintzen saiatu gara. Ahozkoaren lanketa honetan curriculumarekin bat egiten dugula ere erakutsi dugu.