2. saioa
|
|
|
Hasierako
ariketa |
|
|
SINTAXIA, arauak |
|
|
 |
|
“bait-”, *bait |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
“Izan ezik” |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
“ –(e)z gero” |
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
“Ongi etorri!” |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
“Egiteko asmoz” |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Komunztadura aposizioetan |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Izen sintagmen arteko juntadura
dela eta |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Zehar-galdera orokorretako aditz-atzizkia: -eN
eta –eNETZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
–eLAKO eta –eN atzizkiak,
izenak gobernaturiko perpaus osagarrietan |
 |
 |
|
 |
 |
|
|
|
|
OHIKO AKATSAK |
|
|
|
|
“Ezer, inor...” eta antzeko formen erabilera
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kalko batzuk: goizean hortik ibili gara / basoaren
zehar / niretzat, oso polita da / abokatura joan naiz |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
“Hobe, hobeki (hobeto)” formen erabilera |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
“Ere” partikularen erabilera |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|