• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer da?
  • Ikuspegia
  • Irakasleen prestakuntza
  • Bloga
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
MSB

MSB

Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

  • Irakurgaiak
  • Ibilbideak
    • DBH1
    • DBH2
    • DBH3
    • DBH4
    • BATX 1
    • BATX 2
  • Girotzekoak
    • Gelarako jarduerak
  • Gelako praktikak
    • Oinarrizko esku-hartzeak
    • Jardueren eta ibilbideen emaitzak
  • Galdetegiak
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa

Blogeko sarrerak

Ohiturak eta urtaroak

2023/06/28

Ohiturak eta urtaroak jarduera gelaratu zuen Begoña Martinez irakasleak Batxilergoko 1. mailako ikasleekin. Gelaratu aurretik irakasleak jarduera ikasleen testuingurura (herrira) egokitu zuen. 2023ko urtarrilaren 26an gelaratu zuen. Jarraian duzue berak egindako egokitzapena: Balorazio orokorra: Irakaslearen esanetan, ikasleek erraz ulertu zuten egitekoa, bai azalpenak, … [Jarraitu irakurtzen...] about Ohiturak eta urtaroak

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

2023/01/18

Egilea: Imanol Esnaola Artikulua: “Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa” Data: 2000-06-01. Hik Hasi aldizkaria Imano Esnaolak gazte hizkerari buruzko azalpen sakona eskaini zuen artikulu honetan. Motibazioaren ikuspuntutik, interesgarria da gazteen komunikazio beharrei buruz hausnartzea, hizkuntza eraginkorra baino gauza motibagarriagorik ez baitago … [Jarraitu irakurtzen...] about Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Prebentziozko esku-hartzea (edota neurriak)

2022/12/07

Gaur egun, bolo-bolo dabil gure artean irakaskuntza eta hezkuntza aldaketa prozesuan daudela, eta zenbait atal edo arlotan halaxe dela esan bagenezake ere, murgiltze ereduan honaino ekarri gaituzten oinarri didaktiko eta pedagogiko finko eta sendoak ez ahaztea komeni da. Esaterako, oso agerikoa da eta erabat onartua dago hizkuntzaren irakaste eta ikaste prozesuan … [Jarraitu irakurtzen...] about Prebentziozko esku-hartzea (edota neurriak)

Soziolinguistika ez da bidea

2022/04/11

Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Soziolingusitika ez da bidea. Soziolinguistika lan egiteko marko teorikoa da, ez ikasleek ikasi beharreko eduki-multzoa Data: 2022/04/11, Motibazioa Sustatzeko Baliabideak bloga Soziolinguistika lan egiteko marko teorikoa da, ez ikasleek ikasi beharreko eduki-multzoa Euskararen ezagutza eta erabileraren arteko … [Jarraitu irakurtzen...] about Soziolinguistika ez da bidea

Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

2022/02/22

Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Ikasleen motibazioa handitzea, euskarekiko atxikimendua hobetzeko bidea Data: 2021-07-03, https://bat.soziolinguistika.eus/eu/ , BAT Soziolinguistika Aldizkaria 120, 2021 (3) | 135-149 Aspaldiko kezkak dira ikasleen hizkuntzarekiko motibazioa, hizkuntzaren ezagutza eta erabilera. Kezka horiei erantzuteko, gure … [Jarraitu irakurtzen...] about Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

Hurrengo orrialdea »

Primary Sidebar

KATEGORIAK

Irakurgaiak

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

Etiketak

ahozkoa atxikimednua atxikimendua barne-gatazka bizipenak DBH erabilera esku-hartzea gaitasuna gazteak hizkuntz aniztasuna hiztuna ibaiaren teknika ingurunea jarrera jarrerak kultur transmisioa LH motibazioa prebentzioa soziolinguistika taldea

Footer


KONTAKTUA 
eibz.prestakuntza@educacion.navarra.es
848 431018
Lege-abisua



EIBZren 'Motibazioa Sustatzeko Baliabideak' bloga (Egileak: Yolanda Olasagarre Mendinueta eta Rosa Ramos Alfaro) Creative CommonsAitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago. Lanaren jatorrizkoa hemen dago: https://eibz.educacion.navarra.es/blogak/msb/