Soziolinguistika lan egiteko marko teorikoa da, ez ikasleek ikasi beharreko eduki-multzoa Euskararen ezagutza eta erabileraren arteko aldea ikusita, noizbehinka hezkuntza arautuan soziolinguistika lantzearen beharra azalarazten da. Erabiltzen den argudioa da hiztunek hizkuntzen gainean gizartean gertatzen diren fenomenoak ulertuz gero, ezagutza eta erabileraren arteko tartea … [Irakurtzen jarraitu...] Honako honen gainekoa: Soziolinguistika ez da bidea
atxikimendua
Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea
Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Ikasleen motibazioa handitzea, euskarekiko atxikimendua hobetzeko bidea Data: 2021-07-03, https://bat.soziolinguistika.eus/eu/ , BAT Soziolinguistika Aldizkaria 120, 2021 (3) | 135-149 Aspaldiko kezkak dira ikasleen hizkuntzarekiko motibazioa, hizkuntzaren ezagutza eta erabilera. Kezka horiei erantzuteko, gure … [Irakurtzen jarraitu...] Honako honen gainekoa: Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea
Nola saldu euskara gazteei ikasgelan?
Egilea: Iñigo Fernández Ostolaza Artikulua: “Nola saldu euskara gazteei ikasgelan? Data: 2007-05-02. Hik Hasi aldizkaria Iñigo Fernandez Ostolazak artikulu honetan zenbait gako interesgarri aipatzen ditu ikastetxeetan ikasleen motibazioa lantzeko baliagarriak izan daitezkeenak. Bere lan eremutik egindako planteamendua da, marketinaren mundutik egindakoa, eta … [Irakurtzen jarraitu...] Honako honen gainekoa: Nola saldu euskara gazteei ikasgelan?
DBH 2ko ikasleen hizkuntza atxekimendua eta gaitasuna. Barne gatazkak gainditzeko esku-hartzea
Hizlaria: Yolanda Olasagarre & Rosa Ramos Data: 2018/10/10 Jardunaldia: Eskola Hiztun Bila, XXII Jardunaldia Azalpen laburra:Yolanda Olasagarre (EIBZko irakaslea, Soziologoa eta soziolinguista) & Rosa Ramos (Berriozarko udaleko Euskara teknikaria, soziolinguista) #EHB2018-an DBH 2ko ikasleen hizkuntza atxekimendua eta gaitasuna. Barne gatazkak … [Irakurtzen jarraitu...] Honako honen gainekoa: DBH 2ko ikasleen hizkuntza atxekimendua eta gaitasuna. Barne gatazkak gainditzeko esku-hartzea