• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer da?
  • Ikuspegia
  • Irakasleen prestakuntza
  • Bloga
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
MSB

MSB

Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

  • Irakurgaiak
  • Ibilbideak
    • DBH1
    • DBH2
    • DBH3
    • DBH4
    • BATX 1
    • BATX 2
  • Girotzekoak
    • Proposamen didaktiko motzak
  • Gelako praktikak
    • Oinarrizko esku-hartzeak
    • Jardueren eta ibilbideen emaitzak
  • Galdetegiak
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
Gelarako jarduerak

Zergatik “girotzekoak”

Ikasleen atxikimendua eta motibazioa lantzeko aurretik programatutako saio osoko jarduerak behar dira eta hori da Motibazioa Sustatzeko Baliabideak blog honetako “Ibilbideak” atalean proposatzen den lan egiteko modu nagusia.

Baina, saio horietaz gain, irakasleak hainbat abagune aprobetxa ditzake ikasleei hizkuntzarekin lotutako motibazio dosi txikiak eskaintzeko, hamar bat minutuko proposamen arin eta jostagarriak, motibazioa lantzeko saio nagusien osagarri, edo besterik gabe, ikasleek hizkuntza jolasgai egin dezaten. Izan ere, motibazioaren lanketa iraupen luzeko ibilbidea izanik ere (ikus: Ibilbideen ikuspegia), programatutako saio batetik bestera lortutako eragina apaldu daitekeenez, esku-hartze orokorrak nolabaiteko trinkotasuna izan dezan “girotzekoak” proposamen motz eta arinak oso egokiak izan daitezke.

Gelarako jarduerak

Nola erabili

Hainbat jarduera motz bildu ditugu, adibide gisa. Irakasleak sortuko ditu beste hainbat, ikasleek gustuko dituzten gaiak edo boladan diren jokoak eta euskara, edo hizkuntzak orokorrean, lotuta. 

Denak proposamen errazak dira, horregatik ez daude adinaren arabera sailkatuta. Ikastaldea ezagututa, irakasleak aukeratuko du egokiena. Aurretik irakurri eta nola gelaratu pentsatu, horixe besterik ez da egin behar hamar minutuko hurrengo tarte librea motibazio une bihurtzeko.

Primary Sidebar

KATEGORIAK

Irakurgaiak

Irakasleen esku-hartzeak eta praktikak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen artean euskararen erabilera indartzeko

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

Etiketak

ahozkoa atxikimednua atxikimendua barne-gatazka bizipenak DBH erabilera esku-hartzea gaitasuna gazteak HH-LH hizkuntz aniztasuna hiztuna ibaiaren teknika ingurunea jarrera jarrerak kultur transmisioa LH motibazioa prebentzioa soziolinguistika taldea UEMA

Footer


KONTAKTUA 
eibz.prestakuntza@educacion.navarra.es
848 431018
Lege-abisua



EIBZren 'Motibazioa Sustatzeko Baliabideak' bloga (Egileak: Yolanda Olasagarre Mendinueta eta Rosa Ramos Alfaro) Creative CommonsAitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago. Lanaren jatorrizkoa hemen dago: https://eibz.educacion.navarra.es/blogak/msb/