• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer da?
  • Ikuspegia
  • Irakasleen prestakuntza
  • Bloga
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
  • Irakurgaiak
  • Ibilbideak
    • DBH1
    • DBH2
    • DBH3
    • DBH4
    • BATX 1
    • BATX 2
  • Girotzekoak
    • Proposamen didaktiko motzak
  • Gelako praktikak
    • Oinarrizko esku-hartzeak
    • Jardueren eta ibilbideen emaitzak
  • Galdetegiak
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
MSB

MSB

Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

erabilera

Prebentziozko esku-hartzea (edota neurriak)

2022/12/07

Gaur egun, bolo-bolo dabil gure artean irakaskuntza eta hezkuntza aldaketa prozesuan daudela, eta zenbait atal edo arlotan halaxe dela esan bagenezake ere, murgiltze ereduan honaino ekarri gaituzten oinarri didaktiko eta pedagogiko finko eta sendoak ez ahaztea komeni da. Esaterako, oso agerikoa da eta erabat onartua dago hizkuntzaren irakaste eta ikaste prozesuan … [Read more...] about Prebentziozko esku-hartzea (edota neurriak)

Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

2022/02/22

Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Ikasleen motibazioa handitzea, euskarekiko atxikimendua hobetzeko bidea Data: 2021-07-03, BAT Soziolinguistika Aldizkaria, 120, 2021 (3) | 135-149 Aspaldiko kezkak dira ikasleen hizkuntzarekiko motibazioa, hizkuntzaren ezagutza eta erabilera. Kezka horiei erantzuteko, gure ustez, ikerketa eta esku-hartzea elkarrekin … [Read more...] about Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

DBH-ko ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea

2019/06/07

Aspaldi ez dugu ezer idatzi Blog honetan eta zergatia azaltzearekin batera, geldialdi honek ekarri duena partekatu nahi dugu zuekin. Denbora honetan guztian, ez gara geldirik egon, beste lan mota bat egiten baizik, alegia, gai honek duen mamiaren zati txiki bat bada ere ikertzen. Lan ildo honek guretako lehentasunezkoa izaten jarraitzen du eta hurrengo urratsak emate aldera … [Read more...] about DBH-ko ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea

Zure hizkuntza, zure erabakia: balorazioa

2014/02/18

ZURE HIZKUNTZA, ZURE ERABAKIA Ikasleen interesa eta parte hartzea: ikasleak oso gustura aritu dira lan tadeetan. Izan ere, hasieratik adierazi diet jokoa egingo genuela eta horrelakoak gogo biziz hartzen dituzte. Hori dela-eta, motibazio handia eta jarrera oso baikorrak izan dituzte ikasle guztiek. Egia da jokoak aurrera egin ahala batzuen interes maila pixka bat jaitsi egin … [Read more...] about Zure hizkuntza, zure erabakia: balorazioa

Ibaia: gelaratu ondoren

2013/06/10

Blogaren hasieran adierazi dugun bezala proposatutako jarduerak  praktikara eraman daitezen nahi dugu. Horretarako, irakasleek horiek gelaratzea beharrezkoa dugu eta gelaratzerakoan sortzen diren  hausnarketak  jaso eta elkarrekin partekatzea nahi dugu. Jarraian,  Uxue Royo irakasleak ikasleekin ariketa egin ondoren egindako balorazioa  zein ikasleen … [Read more...] about Ibaia: gelaratu ondoren

Next Page »

Primary Sidebar

KATEGORIAK

Irakurgaiak

Irakasleen esku-hartzeak eta praktikak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen artean euskararen erabilera indartzeko

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

Etiketak

ahozkoa atxikimednua atxikimendua barne-gatazka bizipenak DBH erabilera esku-hartzea gaitasuna gazteak HH-LH hizkuntz aniztasuna hiztuna ibaiaren teknika ingurunea jarrera jarrerak kultur transmisioa LH motibazioa prebentzioa soziolinguistika taldea UEMA

Footer


KONTAKTUA 
eibz.prestakuntza@educacion.navarra.es
848 431018
Lege-abisua



EIBZren 'Motibazioa Sustatzeko Baliabideak' bloga (Egileak: Yolanda Olasagarre Mendinueta eta Rosa Ramos Alfaro) Creative CommonsAitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago. Lanaren jatorrizkoa hemen dago: https://eibz.educacion.navarra.es/blogak/msb/