• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer da?
  • Ikuspegia
  • Irakasleen prestakuntza
  • Bloga
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
MSB

MSB

Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

  • Irakurgaiak
  • Ibilbideak
    • DBH1
    • DBH2
    • DBH3
    • DBH4
    • BATX 1
    • BATX 2
  • Girotzekoak
    • Proposamen didaktiko motzak
  • Gelako praktikak
    • Oinarrizko esku-hartzeak
    • Jardueren eta ibilbideen emaitzak
  • Galdetegiak
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa

motibazioa

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

2023/01/18

Egilea: Imanol Esnaola Artikulua: “Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa” Data: 2000-06-01. Hik Hasi aldizkaria Imano Esnaolak gazte hizkerari buruzko azalpen sakona eskaini zuen artikulu honetan. Motibazioaren ikuspuntutik, interesgarria da gazteen komunikazio beharrei buruz hausnartzea, hizkuntza eraginkorra baino gauza motibagarriagorik ez baitago … [Read more...] about Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

2022/04/11

Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Soziolingusitika ez da bidea. Soziolinguistika lan egiteko marko teorikoa da, ez ikasleek ikasi beharreko eduki-multzoa Data: 2022/04/11, Motibazioa Sustatzeko Baliabideak bloga Soziolinguistika lan egiteko marko teorikoa da, ez ikasleek ikasi beharreko eduki-multzoa Euskararen ezagutza eta erabileraren arteko … [Read more...] about Soziolinguistika ez da bidea

Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

2022/02/22

Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Ikasleen motibazioa handitzea, euskarekiko atxikimendua hobetzeko bidea Data: 2021-07-03, BAT Soziolinguistika Aldizkaria, 120, 2021 (3) | 135-149 Aspaldiko kezkak dira ikasleen hizkuntzarekiko motibazioa, hizkuntzaren ezagutza eta erabilera. Kezka horiei erantzuteko, gure ustez, ikerketa eta esku-hartzea elkarrekin … [Read more...] about Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea

Nola saldu euskara gazteei ikasgelan?

2022/02/07

Egilea: Iñigo Fernández Ostolaza Artikulua: “Nola saldu euskara gazteei ikasgelan? Data: 2007-05-02. Hik Hasi aldizkaria Iñigo Fernandez Ostolazak artikulu honetan zenbait gako interesgarri aipatzen ditu ikastetxeetan ikasleen motibazioa lantzeko baliagarriak  izan daitezkeenak. Bere lan eremutik egindako planteamendua da, marketinaren mundutik egindakoa, eta … [Read more...] about Nola saldu euskara gazteei ikasgelan?

Nork motibatuko du motibatzailea?

2021/06/23

Egilea: Txerra Rodriguez Artikulua: Nork motibaztuko du motibatzailea? Data: 2014/01/29, Garaigoikoa bloga Txerra Rodriguezen ekarpena duzue irakurgai: ekarpen interesgarria bezain mamitsua. Mila esker, Txerra! 2014/01/28 “Gazteak motibatu behar ditugu (dituzue), antza. Euskara gehiago egin dezaten, jakina. Erraza da esaten, egiten ez dakit nik. Izan ere, … [Read more...] about Nork motibatuko du motibatzailea?

Next Page »

Primary Sidebar

KATEGORIAK

Irakurgaiak

Irakasleen esku-hartzeak eta praktikak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen artean euskararen erabilera indartzeko

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

Etiketak

ahozkoa atxikimednua atxikimendua barne-gatazka bizipenak DBH erabilera esku-hartzea gaitasuna gazteak HH-LH hizkuntz aniztasuna hiztuna ibaiaren teknika ingurunea jarrera jarrerak kultur transmisioa LH motibazioa prebentzioa soziolinguistika taldea UEMA

Footer


KONTAKTUA 
eibz.prestakuntza@educacion.navarra.es
848 431018
Lege-abisua



EIBZren 'Motibazioa Sustatzeko Baliabideak' bloga (Egileak: Yolanda Olasagarre Mendinueta eta Rosa Ramos Alfaro) Creative CommonsAitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago. Lanaren jatorrizkoa hemen dago: https://eibz.educacion.navarra.es/blogak/msb/