• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer da?
  • Ikuspegia
  • Irakasleen prestakuntza
  • Bloga
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa
MSB

MSB

Motibazioa Sustatzeko Baliabideak

  • Irakurgaiak
  • Ibilbideak
    • DBH1
    • DBH2
    • DBH3
    • DBH4
    • BATX 1
    • BATX 2
  • Girotzekoak
    • Proposamen didaktiko motzak
  • Gelako praktikak
    • Oinarrizko esku-hartzeak
    • Jardueren eta ibilbideen emaitzak
  • Galdetegiak
  • HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA
    • HH-LH-Interbentzio planifikatuak
    • HH-LH-Hizkuntza eta kultura
    • HH-LH-Jarduera proposamena
    • HH-LH-Eragileen mapa

Irakasleen prestakuntza

Prestakuntza modalitateak:


  • Autoikaskuntza: Atxikimendu Linguistikoaren Oinarriak

  • Ohiko prestakuntza: Ikasleen hizkuntza atxikimendua lantzeko irakasle taldeei ikastetxean eskainitakoa

Irakasleen prestakuntzak arreta berezia jarri behar du motibazioaren lanketan eta ulermenean, irakasleak izanen baitira  bitarteko, eragile eta sustatzaile, zuzenean edo zeharka, ikasleen motibazioak ezagutzen eta elikatzen. Asmoa ez da irakasleak ikasleen motibazioen erantzuleak izatea, horiek modulatzeko ezinbesteko eragileak izatea baizik.

Horrek guztiak irakasleen prestakuntzaren hainbat ezaugarri definitzen ditu: ikasleen motibazioak, jarrerak, esanak, usteak, sentimenduak ezagutzea eta bere horretan entzun eta onartzea,  epaitu gabe (alderdi afektiboa); ikasleen eskura ezagutza jartzea (alderdi kognitiboa) bai motibazioari dagokiona, bai hizkuntza gaitasunari dagokiona, ezagutza soziolinguistikoa eta hizkuntzaren didaktikaren alorrekoa; azkenik, jokabide aldaketarako bidea erraztea (alderdi konatiboa), ikasleen barne gatazkei aurre egiteko estrategiak eskainiz.

Primary Sidebar

KATEGORIAK

Irakurgaiak

Irakasleen esku-hartzeak eta praktikak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen artean euskararen erabilera indartzeko

Euskara nerabezaroan. Gazteen hizkera eta motibazioa

Soziolinguistika ez da bidea

Etiketak

ahozkoa atxikimednua atxikimendua barne-gatazka bizipenak DBH erabilera esku-hartzea gaitasuna gazteak HH-LH hizkuntz aniztasuna hiztuna ibaiaren teknika ingurunea jarrera jarrerak kultur transmisioa LH motibazioa prebentzioa soziolinguistika taldea UEMA

Footer


KONTAKTUA 
eibz.prestakuntza@educacion.navarra.es
848 431018
Lege-abisua



EIBZren 'Motibazioa Sustatzeko Baliabideak' bloga (Egileak: Yolanda Olasagarre Mendinueta eta Rosa Ramos Alfaro) Creative CommonsAitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 4.0 Nazioartekoa lizentzia baten mende dago. Lanaren jatorrizkoa hemen dago: https://eibz.educacion.navarra.es/blogak/msb/