Hizkuntz aniztasuna Europan: balorazioa

Jarraian, bi irakasleren balorazioak zein beren ikasleen hausnarketak dituzue, blogeko “Hizkuntza aniztasuna Europan” ariketa ikasleekin egin ondoren.

HIZKUNTZA ANIZTASUNA EUROPAN 


Ikasleen interesa eta parte hartzea: Europako gaian murgilduta gaudelako aukeratu dugu gai hau. Ikasleek interesa erakutsi dute eta taldeka parte hartu dute.

Ikasleen hausnarketa: Europan hizkuntza asko daudela ikusi dute. Espainiakoak ezagutzen zituzten, baina handik aurrera, gutxi.

Irakaslearen sentsazioa: ariketa honetatik ikasi dutena Europan hizkuntza aniztasuna dagoela izan da. Ez genuen beste helbururik jarri hizkuntzak jakitea zaila zela bagenekielako.

Egilea: Rexu Urrutia, LHko 6. maila (29 ikasle),Tafallako Ikastola.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ikasleen interesa eta parte hartzea: handia. Normalean jolas gutxi egiten ditugu ordenagailuarekin eta gustura aritzen dira halakoetan. Bestalde, geografia ere nolabait interesatzen zaienez, euskara eta geografia ikasgaiak elkartu eta gustura aritu dira. Europako estatu eta hiriburuen joko interaktiboarekin batera egin dugu ariketa eta oso ongi aritu dira.

Ikasleen hausnarketa: hizkuntza aniztasunak arreta eman die, hau da, orain arte estatu bakoitza hizkuntza bakarrarekin lotzen zuten eta bitxia iruditu zaie. Aldi berean, hainbeste hizkuntza existitzen zirenik ez zekiten.

Irakaslearen sentsazioa: oso positiboa izan da ariketa; alde batetik, Europako panorama linguistikora hurbilpen ttiki bat egiteko eta horrela haien mikromundutik ateratzeko. Bestetik, oso aberasgarria izan da ikasleek haien ama hizkuntza baloratzeko eta berebiziko garrantzia duela ohartzeko.

Aitziber Iglesias, DBHko 1. maila (6 ikasle), Zugarramurdiko Eskola.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude