Gaur egun, bolo-bolo dabil gure artean irakaskuntza eta hezkuntza aldaketa prozesuan daudela, eta zenbait atal edo arlotan halaxe dela esan bagenezake ere, murgiltze ereduan honaino ekarri gaituzten oinarri didaktiko eta pedagogiko finko eta sendoak ez ahaztea komeni da. Esaterako, oso agerikoa da eta erabat onartua dago hizkuntzaren irakaste eta ikaste prozesuan … [Read more...] about Prebentziozko esku-hartzea (edota neurriak)
erabilera
Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea
Egileak: Rosa Ramos eta Yolanda Olasagarre Artikulua: Ikasleen motibazioa handitzea, euskarekiko atxikimendua hobetzeko bidea Data: 2021-07-03, BAT Soziolinguistika Aldizkaria, 120, 2021 (3) | 135-149 Aspaldiko kezkak dira ikasleen hizkuntzarekiko motibazioa, hizkuntzaren ezagutza eta erabilera. Kezka horiei erantzuteko, gure ustez, ikerketa eta esku-hartzea elkarrekin … [Read more...] about Ikasleen motibazioa handitzea, euskararekiko atxikimendua hobetzeko bidea
DBH-ko ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea
Aspaldi ez dugu ezer idatzi Blog honetan eta zergatia azaltzearekin batera, geldialdi honek ekarri duena partekatu nahi dugu zuekin. Denbora honetan guztian, ez gara geldirik egon, beste lan mota bat egiten baizik, alegia, gai honek duen mamiaren zati txiki bat bada ere ikertzen. Lan ildo honek guretako lehentasunezkoa izaten jarraitzen du eta hurrengo urratsak emate aldera … [Read more...] about DBH-ko ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea
Zure hizkuntza, zure erabakia: balorazioa
ZURE HIZKUNTZA, ZURE ERABAKIA Ikasleen interesa eta parte hartzea: ikasleak oso gustura aritu dira lan tadeetan. Izan ere, hasieratik adierazi diet jokoa egingo genuela eta horrelakoak gogo biziz hartzen dituzte. Hori dela-eta, motibazio handia eta jarrera oso baikorrak izan dituzte ikasle guztiek. Egia da jokoak aurrera egin ahala batzuen interes maila pixka bat jaitsi egin … [Read more...] about Zure hizkuntza, zure erabakia: balorazioa
Ibaia: gelaratu ondoren
Blogaren hasieran adierazi dugun bezala proposatutako jarduerak praktikara eraman daitezen nahi dugu. Horretarako, irakasleek horiek gelaratzea beharrezkoa dugu eta gelaratzerakoan sortzen diren hausnarketak jaso eta elkarrekin partekatzea nahi dugu. Jarraian, Uxue Royo irakasleak ikasleekin ariketa egin ondoren egindako balorazioa zein ikasleen … [Read more...] about Ibaia: gelaratu ondoren