Ez beti da ezetz (Baita Nairobin ere)

Gaztezulo / 2017-10-30 / 190 hitz

‘No means no Worldwide’ ekimenak munduko eskoletan indarkeria sexistarekin amaitzeko egiten du lan; Nairobin sekulako aurrerapausoak eman dituzte.

Continue reading

Zergatik eraitsi mausoleo faxista bat

Ignazio Aiestaran Uriz / 2017-02-13 / 213 hitz

Urtarrilaren bukaeran “Zer eginen dugu Eroritakoen Monumentuarekin?” jardunaldietan parte hartu nuen, eta orduko hitzaldi batean azaldu nituen zenbait tesi adieraziko ditut era laburrean oraingo honetan, “Nafarroa Gurutzadan hildakoei” goiburupean eraikitako mausoleo erraldoia eraistearen aldekoa naizelarik.

Continue reading

“Hezkuntzak tortura tresna bilakatu du irakurketa”

Ezaguna da nerabe eta gazteen irakurketaren gaineko interes falta. Baina jakina izateak ez dio kezka kentzen Victor Moreno idazle eta kazetariari (Alesbes, 1951). Preferiría no leer (Pamiela) liburu berrian arakatu du arazoaren arrazoietan. Identifikatu ditu jatorri asko, baina, dioenez, ez du oraindik errezeta magikorik. “Kabinete bat” muntatuko luke bestela, “irakurleak ekoizteko”.

Continue reading

Loic Chalmel, pedagogia irakaslea: «Pertsona bakoitzak osatu behar du bere heziketa eredua»

Ibai Maruri Bilbao / 2015-06-14 / 572 hitz

Heziketa formala, ez-formala eta informala uztartzearen aldekoa da Chalmel. Heziketa formalak zehaztu dion bizimoduak huts egitean, berri bat sortzeko autonomia izango du pertsonak, haren ustez.

Continue reading