Txinako gobernuak mutil gazteak “femeninoegiak” izatea eragotzi nahi du

Jaione Dagdrommer / 2021-02-19 / 348 hitz

Txinako gobernuarentzat “maskulinitate krisi bat existitzen da” zeinak herrialdearen etorkizuna arriskuan jartzen duen. Hori dela eta mutil gazteen artean dagoen feminizazioa ekiditeko plan bat proposatu du.

Jarraitu irakurtzen

Zergatik ospatzen da martxoaren 8an emakume langileen nazioarteko eguna?

Ane Miren Etxaniz / 2020-03-06 / 316 hitz

Emakume langilearen nazioarteko eguna da gaur, martxoaren 8a. Gaurko egunez, emakume eta gizonezkoen berdintasunaz gain, jendarte eredu parekide baten aldarrikapena egiten da. Egin dezagun atzera baina, eta ikusi zergatik ospatzen den gaurko egunez eta zeren omenetan.

Jarraitu irakurtzen

Antsietatea duten pertsonek ez dute “lasaitu” beharrik, ulermena behar dute soilik

Jaione Dagdrommer / 2019-11-26 / 315 hitz

Antsietatea garuneko gaixotasunetatik gaizkien ulertzen denetakoa da gizartean nahiz eta ohikoenetakoa izan. Nahaste hau ez da soilik “urduri sentitzea”, denok sentitu gara urduri noizbait ezagutzen ez dugun zerbaiten aurrean, egoera berri baten aurrean, erronka baten aurrean… baina gainditzen ditugun egoerak dira. Antsietatea duen pertsona batentzat horrelakoak ez dira horren gai sinpleak ordea.

Jarraitu irakurtzen

Kontuz Whatsapp bidez partekatzen duzun horrekin

Gazteberri / 2019-08-08 / 1120 hitz

Zure sakelako telefonora iristen den inoren bideo sexual bat zabaltzen edo gordetzen baduzu pertsonen intimitatearen aurkako eraso larria egiten ari zara eta, ondorioz, delitu penal bat burutzen ari zara.

Jarraitu irakurtzen

E-makume batzuk

Edurne Larraza / 2019-03-14 / 684 hitz

Martxoaren 8a, emakumearen eguna, pasa berri da eta haren aurretik pasa zen ere otsailaren 11a, Zientziaren arloko Emakume eta Neskatoen Nazioarteko Eguna. Azken egun horren harira,UPV/EHUko Kultura Zientifikoko KatedrakNire alabak ingeniaria izan nahi du” bideoa kaleratu zuen. 

Jarraitu irakurtzen

Nire alabak ingeniaria izan nahi du

Juan Ignacio Perez Iglesias / 2019-02-2019 /487 hitz

UNESCOk, 2017an, Cracking the Code: Girls’ and women’s education in science, technology, engineering and mathematics (STEM) txostena aurkeztu zuen; bertan, emakumeek zientzia eta teknologia diziplinetan parte hartzea eta lorpenak eta bilakaera izatea eragozten edo errazten duten faktoreak aztertzen dira, bai eta neskek ikasketa horietan duten interesa susta dezaketen neurriak ere.
Jarraitu irakurtzen