Farida Shaheed, NBEko kultur eskubideen alorreko kontalari berezia: «Garrantzitsua da haurrei historia monolitorik ez ematea»

Iñigo Astiz / 2015-03-22 / 1.529 hitz

Funtsean, historia liburuek karratu izateari utzi behar lioketela dio Farida Shaheed soziologo eta aktibista pakistandarrak. Gatazkan diren gizarteetako testuliburuez egindako lana aurkeztu du Euskal Herrian.

Jarraitu irakurtzen

Francisco Castaño, irakaslea eta familia aholkularia: «Nahi lukeen haurra hezten du askok, duen haurra hezi ordez»

Ainara Arratibel Gascón / 2015-03-17 / 492 hitz

Castañok uste du seme-alabak heztea garai batean baino zailagoa dela. Hori horrela, beharrezkotzat jo du ahaleginaren, errespetuaren eta elkarlanaren balioak berreskuratzea.

Jarraitu irakurtzen

Angel Perez Gomez, Zientzien Didaktikan katedraduna «Derrigorrezko hezkuntzan, azterketek ez dute zentzurik»

Jon Rejado / 2015-03-14 / 760 hitz

Perez Gomezek uste du eskolek eman beharko lizkieketela umeei beren ikasketa prozesuan gidari izateko baliabideak, eta modua jarri beharko litzatekeela «irakaskuntza pertsonalizatua» egiteko.

Jarraitu irakurtzen

Babesten ez duen babesa

Ainara Arratibel / 2015-02-21 / 1.001 hitz

Lehen, gurasoak autoritarioagoak ziren, eta orain, berriz, seme-alabak gehiegi babesten dituzte. Gizarteko hainbat aldaketaren ondorio da hori, eta autoestimu eta autonomia gutxiko haurrak izatea eragiten du luzarora.

Jarraitu irakurtzen

Lorea Kortabarria, psikopedagogoa: «Zoriontasunarekin lotu da argaltasuna»

Saioa Alkaiza / 2015-02-19 / 614 hitz

Neska eta mutil gazteek beren gorputzen inguruan duten pertzepzioa aztertu du Kortabarriak. Generoaren zama nabarmena da: neskek mutilek baino lodiago ikusi ohi dute beren burua.

Jarraitu irakurtzen