Letren arteko lotura, haustear

Iker Tubia / 2014-14-16 / 981 hitz

Finlandiak 2016tik aurrera bazterrean utziko du eskolan irakasten den letra etzana. Horren ordez, mekanografia irakatsiko zaie ikasleei, eta inprenta letra deitzen dena eginen dute eskuz. Hasieran zalaparta sortu badu ere, hainbat adituk begi onez ikusi dute neurria.

Jarraitu irakurtzen

Gaitasun handia izan, baina ezin bideratu

Irene Arrizurieta / 2014-12-13 / 1.141 hitz

Ikasteko tenorean mugak izaten dituzte gaitasun handiko haur batzuek. Bide horretan lagun dituzte irakasle, guraso eta adituak. Ikasgelan horiek identifikatzea ez da erraza, eta irakasleek maiz ez dute baliabiderik izaten.

Jarraitu irakurtzen

Ikasgelan ere aniztasuna

Gotzon Hermosilla / 2014-12-03 / 1.107 hitz

Ikerketa baten arabera, Gipuzkoako eta Bizkaiko gaztetxoek jarrera positiboa agertzen dute sexu aniztasunaren inguruan, baina gehienek onartzen dute jokabide homofoboen lekuko izan direla.

Jarraitu irakurtzen

‘Betidanikoa’, eztabaidan

Maialen Unanue / 2014-11-28 / 1.128 hitz

Hasi dira katalogoak postontziak betetzen, telebistako iragarki tarteak menpean hartzen: badatoz Gabonak eta, horrekin batera, jostailuen bonbardatzea. Mezuak era askotakoak dira, bi ardatzen bueltakoak betiere: feminitatearen eta maskulinitatearen bueltakoak.

Jarraitu irakurtzen

Maddalena Tedeschi, pedagogoa «Negoziazioa behar da familien premien eta umeen eskubideen artean»

Arantxa Iraola / 2014-11-16 / 663 hitz

Italiako hiri bat da Reggio Emilia, azkeneko hamarkadetan ezagun egin dena hango haur eskoletan darabilten pedagogia ereduagatik. Umeak hezteko era komunitatean ardazten dute, eta esperientzien bizipenean.

Jarraitu irakurtzen