Saltatu nabigazioa

3c. Eskola-udalerria-eskualdea

Eskola-udalerria-eskualdea

Galdera

Eskolaren  egiteko nagusia hizkuntzaren arloan ikasleek hizkuntza maila ona eta atxikimendu ona eskuratzea izanik, helburu hori lortzeko eskolaren inguruan dauden eragileekin elkarlanean aritzea mesedegarria da. Eskolaren lanaren emaitza  udalerritik edo eskualdetik egin daitekeen lanarekin ere osatu daiteke, horretarako beharrezkoa izanen da eragileen arteko koordinazioa eta baita antzeko sintonian egotea ere.

Zer nolako onurak izan ditzake eragileen arteko koordinazioak?

Erantzunak

Eskolak egiten duen lana indartzea.

Baliabide pertsonal eta ekonomikoak alferrik biderkatzea.

Lanak  bikoiztea.

Eskolari ez dagokiona udalerriak osatzea.

Bakoitzaren egitekoak beste eragileen esku uztea. 

Eragile bakoitzak egiten duenaren inguruko informazioa jasotzea.

Feedbacka

Eskola-familia-udalerria

Eskola, familia eta udalerriaren arteko aisialdirako eskaintzaren koordinazioaren helburuetako bat, besteak beste,  eskolan edota etxean  barneratutako hizkuntza gaitasuna osatzea da: hizkera ez formala landuz eta erabiliz eta gertuko harreman ez formalak  euskaraz eraikitzea.

Galdera 1

Haur eta gaztetxoendako  udalerritik aisialdi-jarduerak euskaraz eskainztea beharrezkoa da,  eta horietan erabiliko diren euskarazko esate baterako, jarduera horietarako hizkera ez formala ikasi eta praktikatzeko.

Galdera 2

Haur eta gaztetxoek udalerritik  euskarazko kultur eskaintza (musika, antzerkia, zinema, komikiak, liburuak, margoketa, dantza...) jasotzeak edo kontsumitzeak ez du merezi.

Galdera 3

Udalerritik haur eta gaztetxoek  parkean edota lagunartean erabiltzen duten hizkuntzari erreparatzea eta euskaraz aritu daitezen  bideak jorratzea ona da.