- Aldasoro, E. (2023). “D eredua: bilakaera eta erronkak” Euskara Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak. Jagon Saila. Euskaltzaindia, 17-30. Hemen eskuragai
- Altuna, J. (2023) Zer da hizkuntza-ideologia eta zergatik da hizkuntza-ideologiaz hitz egiteko garaia? in Hik Hasi 280. zenbakia, 36-38.
- Apodaka, E. (2004) Komunikazioaren Gizarte Psikologia. Bilbo: UEU
- Arruti, I. (1997) “Euskararen familia bidezko jarraipena.” Bat Soziolinguistika Aldizkaria 22-23: 69-110
- Azurmendi, M.J. (2008) “Euskara erabiltzearen erraztasuna / zailtasunaren eragin emozionala eta horren ondorioak” Uztaro, 64: 83-97
- Azurmendi, M.J. (2008). “Euskararen eta gainerako hizkuntzen irakaskuntza psikologia eta soziologia kontuan izanik.” Hik Hasi, Elebitasunetik eleaniztasunera, 22. monografikoa, 22-28.
- Biain, I. (1996) “Murgilketako irakaslearen eginkizuna komunikazio elkarrekintzetan.” Jakingarriak aldizkaria, 32: 46-53
- Bronckart, Jean-Paul (2008). Desarrollo del lenguaje y didáctica de las lenguas. Buenos Aires: Miño y Dávila
- Cenoz, J. & Gorter, D. (2021). Pedagogical translanguaging. Cambridge University Press. Hemen eskuragai
- Cummins J. (2002) Lenguaje, poder y pedagogía Madrid: MECD eta Morata
- Cummins, J. (2021). Ikasle eleaniztunen hezkuntza birpentsatuz. Hitzaldia. Eskola Hiztun Bila 2021, XXV. Jardunaldia. Hemen ikusgai
- Dolz, J., Gagnon, R. eta Mosquera, S. (2009). La didáctica de las lenguas: una disciplina en proceso de construcción. Didáctica. Lengua y Literatura, vol. 21 117-141. Hemen eskuragai
- Dumais, C. (2013). “Hacia el desarrollo de los objetos de enseñanza /aprendizaje de lo oral con base en el desarrollo de los alumnos” Enunciación, 18, 1, 140-151. Hemen eskuragai
- Euskal Herriko Ikastolen Konfederazioa eta Euskaltzaindia (2008). Zenbait orientabide erregistroen trataeraz. Jagon Saila
- Eusko Jaurlaritza (2024). VII. Inkesta Soziolinguistikoa. 2021. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza
- Fishman, J. (1991): Reversing language Shift: Theory and Practice of Assistance to Threatened Languages, Clevedon: Multilingual Matters.
- Garzia, J. (2008). Jendaurrean Hizlari. Donostia: Alberdania.
- Hernández García, J. M., Inarra -, M., & Altuna, J. (2021). Babesguneak: euskal hiztun gazteak aktibatzeko aukera. Bat: Soziolinguistika aldizkaria, 120, 47-72.
- Idiazabal, I. eta Manterola, I.( 2009). “Euskal eredu elebidunak, murgilketa eta hizkuntzen irakaskuntza bateratua: kontzeptuen berrikusketa.” Euskera. 2009, 54, 2-1. zatia, 463-504. Ikastolen Konfederazioa eta Euskaltzaindia (2008)
- Iztueta k. (2023) “Euskal Kulturaren Koadranteak” Eskola Hiztun Bila 2023, XXVII. Jardunaldia. Hemen ikusgai
- Jauregi, P. (1993) “Euskararen erabilpena eta berezko giza taldeak” Ele aldizkaria, 13: 71-101.
- Jauregi, P. (2010) "Esku hartzeko hainbat ildo, hurbilketa sistematikotik" Udaltop
- Kemmis, S. eta Mctaggart, R. (1992) Cómo planificar la investigación-acción. Bartzelona: Laertes
- Mackey, W. (1994) “Elkarrizketa: Hizkuntz gaitasuna da faktore erabakitzailea” Bat Soziolinguistika Aldizkaria, 13-14: 93-100
- Mugertza, E. (2015) "Mahai ingurua: Nola landu hizkuntza jarrerak ikastetxeetan; ikasleekin ez ezik" EHB15-16 Hemen ikusgai
- Olasagarre Y., Ramos R. eta Vilches C. (2019) DBHko ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea. Iruñea: Nafarroako Gobernua. Argitalpen digitala. Hemen eskuragai
- Piaget, J. (1986) La epistemología genética. Madrid: Labor
- Ruiz Bikandi, U. (2010) “Ahozko hizkuntza irakastea” Bigarren hizkuntzaren didaktika Haur eta Lehen Hezkuntzan. EHU-UPV. 179-206
- Ruiz Sanpascual, F., ; Solé i Camardons, J. eta Sanz, R. (2001) Diccionari de sociolingüística. Barcelona : Enciclopèdia Catalana
- Sanchez Carrion, J. M. "Txepetx". (1991). Un futuro para nuestro pasado. Donostia: Elkar. Hemen eskuragai
- Sotes, P. (1996) “Ikasgelako berbaldia: irakaslea eta ikasleak nola komunikatzen dira elkarren artean bigarren hezkuntzan.” Jakingarriak aldizkaria, 32: 34-38
- Suay, F. eta Sanginés, G. (2008) “Hizkuntza-mendetasuna aztertzeko eta egoera horretan esku hartzeko eredu bat.” Bat Soziolinguistika Aldizkaria, 69: 79-90
- Vigotsky, L.S. (1989) Pensamiento y lenguaje. Bartzelona: Labor
- Vigotsky, L.S., Schneuwly, B, Bronckart J.P. (2008) Vigotsky hoy Madrid: Popular
- Watzlawick P. et al. (1987) Teoría de la comunicación humana. Interacciones, patologías y paradojas. Barcelona: Herder
- Xamar ((1992) Orhipean. Gure Herria ezagutzen. Iruñea: Pamiela
- Xamar (2023) Biziaroak. Herri Kultura. Arre: Pamiela
- Zabaleta F. (1995) Enseñanza de la segunda lengua en el modelo de inmersión. Madril: Santillana/Zubia
- Zabaleta F. (1996) “Irakasle-ikasleen arteko komunikazioa murgiltze ereduan. Irakaslearen esterategiak.” Jakingarriak aldizkaria, 32: 39-45
- Zalbide, M. (2003). Ahuldutako Hizkuntza Indarberritzea: teoriak zer dio?, Erabili.eus argekari digitala. Hemen eskuragai
- Zarraga, A. et al. (2010). Soziolinguistika Eskuliburua. Eusko Jaurlaritza eta Soziolinguistika Klusterra. Hemen eskuragai
ALO_20251022
BIBLIOGRAFIA
Ondoko lizentziak babestua Creative Commons: aitortu-PartekatuBerdin 4.0 Lizentzia